S obzirom na porast interesa za korištenjem električnih mopeda u poslovanju mnogih poduzeća, a posebice onih koji se bave dostavom, proširili smo našu djelatnost i na najam vozila za poslovne korisnike.
Najveći broj naših klijenata su agregatori (posrednici) koji zapošljavaju dostavljače za rad preko platformi Glovo, Bolt food, Wolt i sl.
Najpopularniji model mopeda za tu namjenu je naš Efun Lipo 3000W. To je skuter koji spada u kategoriju mopeda, snage je 3000W, postiže brzinu do 65 kmh, realni domet mu je oko 100-130 km, a s baterijom koja se može promijeniti u nekoliko sekundi (kraće nego što traje točenje goriva u benzinski skuter), domet mu je beskonačan.
Upravo tu praksu koristi većina dostavljača. Uz svaki skuter uzimaju po dvije baterije. Dok jednu voze, druga je na punjenju. U neko doba dana uzmu si par minuta predaha, zamijene bateriju, odmore i spremni su za nove dostave. Prosjek dnevne kilometraže dostavljača je od 100-200 km, pa im je jedna izmjena baterije dnevno i više nego dovoljna.
![1652793007266](https://i0.wp.com/citycoco.hr/wp-content/uploads/2022/10/1652793007266.jpg?fit=925%2C695&ssl=1)
![1652793006922](https://i0.wp.com/citycoco.hr/wp-content/uploads/2022/10/1652793006922.jpg?fit=925%2C695&ssl=1)
![1652793006898](https://i0.wp.com/citycoco.hr/wp-content/uploads/2022/10/1652793006898.jpg?fit=925%2C695&ssl=1)
Promatrajući same cijene, ali i pojedinačne troškove između električnih i benzinskih skutera, vrlo jednostavno je uvidjeti da se električni skuteri itekako više isplate. U sličnom su cjenovnom rangu kao i benzinski istih performansi, a dugoročni troškovi su znatno manji. Osim jeftinijeg “goriva”, troškovi održavanja su daleko niži od benzinskih skutera.
Ako računate da se navedeni skuteri koriste 25 dana u mjesecu te svakodnevno prolaze od 150 do 200 kilometara, razlika u troškovima vrlo brzo postaje jasna. Dnevni trošak „goriva“ za jedan električni skuter iznosi maksimalno osam kuna, dok za benzinski skuter iznosi i do 120 kuna. Pomnožimo li to s 25 dana u mjesecu, električni skuter će potrošiti sveukupno 200 kuna struje, dok će benzinski skuter potrošiti gotovo 3.000 kuna goriva i ulja.
Međutim, prednost nije samo financijska, već i ekološka. Električni skuteri su nečujni, ne smrde i ne zagađuju okoliš. Osim što je vozaču ugodnije voziti ga, svima ostalima je lakše živjeti u okolini bez buke i zagađenja.
![1652793006311](https://i0.wp.com/citycoco.hr/wp-content/uploads/2022/10/1652793006311.jpg?fit=925%2C695&ssl=1)
![1652793007366](https://i0.wp.com/citycoco.hr/wp-content/uploads/2022/10/1652793007366.jpg?fit=925%2C695&ssl=1)
Cijena mjesečnog najma ovisi o modelu skutera, odabranoj opremi, trajanju najma i broju iznajmljenih skutera, ali kreće se okvirno od 35-65 kn dnevno.
Gledajući tu cijenu i prethodno spomenutu kalkulaciju ispada da je cijena mjesečnog najma električnog skutera daleko manja od samog troška goriva benzinskog skutera. Ako zatim računate da benzinski skuter morate prvo kupiti, pa onda točiti i servisirati (puno češće od električnog), postavlja se vrlo logično pitanje: “Žašto?”. Slažemo se, nema logike.
Upravo je to razlog zašto se sve više poduzeća i privatnih korisnika odlučuje na najam električnog skutera.
Osim usluge najma, svim našim partnerima pružamo i uslugu servisa, a po potrebi i transporta skutera. Servis je trenutno osiguran u Zagrebu i okolici, Rijeci, Splitu, Puli i Dubrovniku.
Na lageru imamo odmah dostupne apsolutno sve rezervne dijelove za naše skutere pa svaki kvar ili štetu možemo riješiti gotovo odmah, što je vrlo bitno radi neprekidnog poslovanja.
Za više informacija obratite nam se na: info@l-trade.hr ili 01/7079-934