Servis električnih vozila

Zadovoljstvo naših kupaca nam je na prvom mjestu. Svi vlasnici naših električnih vozila imaju osiguran servis, podršku i rezervne dijelove.

U sklopu našeg servisa vršimo uslugu servisa:

  • električni romobili – Xiaomi, MS energy, Vsett, Zero, Kugoo, Xplorer, Egoni, Cecotec, NEON, Segway –  izmjena guma, kočnica, održavanje, podešavanje
  • električni skuteri: CityCoco modeli (kupljeni u L-trade d.o.o.), ZAP E-fun (cijeli asortiman)
  • električne trokolice: Volta VT5, Volta VM4
  • električna vozila za slabije pokretne: VS1, VS2

Neki od najčešćih servisa koje svakodnevno radimo:

  • Zamjena gume na električnom romobilu i ostalim vozilima
  • Ugradnja punih guma na električni romobil
  • Servis / zamjena kontrolera – matične ploče
  • Servis / zamjena baterija
  • Servis / Podešavanje / Zamjena kočnica
  • Servis / Promjena preklopnog mehanizma

Ovlašteni servisi (jamstvo):

MS energy –  MR servis 
EGONI – Enim sport d.o.o. 
Xiaomi – Bijelić & co. 
ZAP E-fun – L-trade d.o.o. (info@l-trade.hr)

Zaprimanje vozila na servis:

Vozila na servis zaprimamo radnim danom 09-17 h (pon-pet), srijedom 09-20h. Za zaprimljeno vozilo izdaje se radni nalog kojeg je potrebno čuvati do preuzimanja vozila sa servisa.

Naplata dijagnostike u slučaju odustajanja od van jamstvenog popravka naplaćuje se 20 eura.

Radni sat: 20 eura

Sat rada servisera se obračunava proporcionalno prema utrošenom vremenu rada. Minimalna obračunska jedinica je 0,5 h.

Uređaj možete dostaviti u naš Servis:

-osobno

-kurirskom službom: odgovorni ste da artikl/vozilo adekvatno zapakirate i dostave. L-trade d.o.o. ne preuzima nikakvu odgovornost za oštećenja nastala u transportu u vašem angažmanu. Uz vozilo obavezno priložiti sljedeće: ime, prezime, kontakt, opis kvara.

U slučaju da korisnik ne preuzme uređaj u roku od 45 dana od dana obavijesti Servisa o završetku servisne obrade, korisnik je suglasan
da će se to smatrati odreknućem od vlasništva uređaja te će uređaj biti napuštena stvar u skladu s člankom 132. Zakona o vlasništvu i
drugim stvarnim pravima. U tom slučaju Servis može postupati s uređajem kao s pokretnom stvari koju nitko nema u svom vlasništvu
sukladno članku 131. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima te prodati istu trećim osobama, a radi naplate svih svojih troškova. Korisnik izričito i bezuvjetno potvrđuje da Servis ima pravo zadržanja na predmetu popravka sukladno odredbama članka 72. Zakona o
obveznim odnosima te je ovlašten na temelju članka 75. sve svoje troškove koje je imao u svezi popravka kao i druge troškove naplatiti iz
vrijednosti ostvarene prodajom uređaja trećim osobama.

Reklamacije u jamstvu: 

Reklamacije u jamstvu se zaprimaju isključivo putem e-maila sa sljedećim informacijama: ime, prezime, kontakt broj, broj računa, datum računa, puni naziv kupljenog artikla/vozila, serijski broj/broj šasije, prijeđena kilometraža, detaljan opis kvara (uz priložene foto ili video materijal).

Vaša košarica

close