PODACI O PRODAJNOM MJESTU
L-TRADE d.o.o.
Direktor: Adam Lipšinić
Sjedište: Šćitarjevo 4c, 10410 Velika Gorica
Trgovina: Sisačka 16, 10410 Velika Gorica
IBAN: HR7723400091110974472
OIB: 96397230931
Trgovački sud u Zagrebu, MBS: 081205803
Tel: 098/360-970
email: info@l-trade.hr
OSNOVNI POJMOVI
Kupac je fizička ili pravna osoba koja naručuje ili plaća uslugu dostave proizvoda putem internet stranice www.citycoco.hr, u vlasništvu trgovačkog društva L-TRADE d.o.o. (u daljnjem tekstu L-TRADE).
Ukoliko su u podacima o Kupcu upisani podaci o pravnoj osobi, tada se Kupcem smatra pravna osoba, a fizička osoba čiji su podaci uneseni smatra se ovlaštenom osobom Kupca. Kupcem se smatra osoba koja naručuje i plaća proizvod, a Primateljem se smatra osoba kojoj se proizvod isporučuje, a različita je od osobe Kupca.
OSOBNI PODACI I POSLOVNA SPOSOBNOST
L-TRADE obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici L-TRADE-a i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Prihvaćanjem uvjeta prodaje kupac potvrđuje potpunost i istinitost podataka koje je dao o sebi, svoju poslovnu sposobnost, ovlaštenje za korištenje kreditne ili debitne kartice, te da ne postoje nikakve poznate mu zapreke naručivanju i kupnji proizvoda putem www.citycoco.hr.
Kupac:
Kupac je svaka pravna i fizička osoba koja uputi narudžbu Prodavatelju u www.citycoco.hr internet trgovini trgovačkog društva L-TRADE.
Ugovor u ime i za račun maloljetnika ili potpuno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, a djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika. Prodavatelj ne preuzima odgovornost za ugovore sklopljene protivno ovoj odredbi.
Prodavatelj:
Prodavatelj je:
L-TRADE d.o.o.
Sjedište: Šćitarjevo 4c, 10410 Velika Gorica
Trgovina: Sisačka 16, 10410 Velika Gorica
IBAN: HR7723400091110974472
OIB: 96397230931
Trgovački sud u Zagrebu, MBS: 081205803
Tel: 098/360-970
email: info@l-trade.hr
Cijene i uvjeti prodaje
Prodavatelj se obvezuje na jasan i vidljiv način istaknuti iznos maloprodajne cijene sukladno članku 7. Zakona o zaštiti potrošača. Sve iskazane cijene proizvoda su maloprodajne, izražene su u hrvatskim kunama i eurima po fisnom tečaju konverzije od 7,53450, s uključenim porezom na dodanu vrijednost (dalje: „PDV“). Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe pojedinog proizvoda. U cijenu nisu uključeni troškovi dostave, troškovi dostave iskazani su prije završetka narudžbe u košarici.
U slučaju pogrešno označene cijene koju prodavatelj utvrdi nakon narudžbe proizvoda, a prije sklapanja ugovora o kupoprodaji prodavatelj se obvezuje o istome bez odgađanja obavijestiti kupca. Proces upisivanja cijene na stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške jer je u pitanju ljudski faktor, a po prirodi stvari ne može se raditi o automatskom unosu.
Takve situacije su izvanredne i za njih se L-TRADE unaprijed ispričava svojim kupcima jer će ih biti prisiljena obavijestiti o nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni proizvod te nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi kupca.
Prodavatelj nije ovlašten izmijeniti cijenu nakon sklapanja ugovora o kupoprodaji.
Prodavatelj nastoji dati što bolji i točniji opis i sliku proizvoda. Unatoč tome, nije moguće garantirati da su svi navedeni podaci i slike proizvoda u potpunosti točni. Slike proizvoda su ilustrativne prirode
Akcijska prodaja
L-TRADE d.o.o. će periodično, po svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju.
Ti proizvodi će biti dostupni pod istim uvjetima svim kupcima ili će biti dostupni kupcima određene, točno specificirane skupine. Uvjeti akcijske prodaje bit će detaljno opisani, posebice trajanje akcijske prodaje, ograničenje količina robe, visina popusta i sl.
Nakon proteka roka akcijske prodaje, L-TRADE neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
Fotografije i opisi:
Fotografije i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno biti identični. L-TRADE nastoji što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo razlike u opisu i fotografiji proizvoda. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave!
NARUDŽBA I SKLAPANJE UGOVORA
Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektroničkog formulara. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili kao neregistrirani korisnik.
Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine: e-bankingom ili općom uplatom, pouzećem (maksimalni iznos 1659,04 eura / 12 500 kn ) i kreditnim ili debitnim karticama putem WS Pay sigurnog sustava za online autorizaciju kreditnih kartica u realnom vremenu.
Napomena: Proizvode koji su dostupni sa odgođenim rokom isporuke nije moguće platiti pouzećem, osim ako nije drugačije dogovoreno. U slučaju plaćanja pouzećem dostavne službe, pri isporuci proizvoda, naplaćuju dodatnu naknadu za transfer novca koja nije uključena u iznos cijene naručenog proizvoda i njegove dostave.
WEB SHOP KUPOVINA/UGOVOR NA DALJINU – TRENUTAK ZAKLJUČENJA UGOVORA NA DALJINU
Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio zaključenog Ugovora o kupoprodaji.
Ugovor se smatra zaključenim u trenutku kad je kupac platio proizvod po ponudi ili web narudžbi uz potvrdan odgovor ageta o dostupnosti naručene robe, osim ako u samom ugovoru o kupoprodaji nije drugačije navedeno.
Ugovor se ne smatra zaključenim na temelju narudžbe ili uplate po automatski generiranoj web narudžbi koju kupac dobiva automatski na mail, bez ponude ili potvrdnim odgovorom agenta o dostupnosti naručene robe.
Proizvodi koje kupac stavi u košaricu nisu rezervirani za tog kupca. Proizvod je rezerviran tek nakon potvrde plaćanja od strane kupca. U periodu između stavljanja proizvoda u košaricu i potvrde plaćanja postoji mogućnost da količine proizvoda više nisu dostupne, o čemu će kupac biti pravovremeno obaviješten, te se prodavatelj ovim putem odmah i unaprijed ispričava zbog neugodnosti koje vam navedena situacija može prouzročiti. Prodavatelj je u tom slučaju obvezan ponuditi vam mogućnost otkaza narudžbe, djelomičnog otkaza narudžbe odnosno djelomičnog ispunjenja (za slučaj da se radi o više naručenih proizvoda) ili Vam ponuditi opciju da pričekate s narudžbom odnosno ispunjenjem iste ukoliko takva opcija postoji.
Naručene proizvode i usluge kupac može platiti:
a) Gotovinom prilikom preuzimanja
b) Virmanom, općom uplatnicom ili internet bankarstvom
c) Plaćanje kreditnim karticama
Povrat uplate
U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih proizvoda, ili isporuke istovjetnih zamjenskih proizvoda, korisniku će se ponuditi proizvodi jednakih, ili sličnih, karakteristika i cijene. Ako kupac ne prihvati takvu ponudu L-trade d.o.o. se obvezuje izvršiti povrat sredstava u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada je zaprimljena obavijest o raskidu ugovora o kupoprodaji, na račun korisnika s kojeg su sredstva uplaćena.
Uvjeti dostave
Dostava i isporuka paketa moguća je na sljedeće načine:
1. GLS dostava na adresu ili dostava u GLS prikupno mjesto
2. Preuzimanje paketa u našoj CityCoco trgovini, Velika Gorica, Sisačka 16 u redovnom radnom vremenu
3. Hrvatska pošta – dostava na adresu ili poštanski ured
Iznos dostave iskazan je u košarici, ovisno o količini artikala odnosno njihovoj težini.
- Podizanje paketa na GLS prikupnim mjestima (GLS PaketShop)
Osim dostave na kućnu adresu, pakete možete podignuti na GLS PaketShop-ovima, poslane pakete možete preusmjeriti putem linka koji ćete dobiti na e-mail adresu nakon što pošaljemo paket.
Koristeći uslugu GLS Track & Trace možete preusmjeriti paket na GLS PaketShop, čak i ako Vam je paket poslan na kućnu adresu (nakon što Vam stigne obavijest da šaljemo paket).
Također, možete nam u napomeni narudžbe navesti naziv prikupnog mjesta (GLS PaketShop-a) u koji želite da pošaljemo paket.
SMS i e-mail obavijest i praćenje pošiljke (track&trace)
Nakon što je Vaša narudžba obrađena i pripremljena za predaju GLS Croatia dostavnoj službi, na Vaš kontakt e-mail i telefon će stići prva SMS obavijest da će paket biti dostavljen, adresu dostave i evenutalni iznos pouzeća. Na dan dostave dobiti ćete drugi e-mail te SMS obavijest sa trosatnim vremenskim intervalom u kojem će pošiljka biti isporučena (npr. 09:00-12:00h), brojem pošiljke i kontakt telefonom dostavljača za eventualni dogovor oko drugog vremena ili mjesta isporuke pošiljke.
Što ako me nema na adresi kada dođe dostavna služba?
Ako pošiljka ne može biti isporučena na specificiranu adresu, tada će dostavljač ostaviti obavijest o prispijeću. Obavijest sadrži ključne podatke o paketu kao i telefonski broj GLS-a.
Također, dobit ćete poruku putem e-maila i/ili SMS-a koja će ponovo sadržavati direktnu poveznicu na GLS Delivery Manager. Tamo ćete moći prema Vašim željama zadati upute vezane za drugi pokušaj dostave.
U koje vrijeme je dostava?
Nismo u mogućnosti utjecati na točno vrijeme kada će dostava biti izvršena, budući da ono ovisi o rasporedu dostavne službe, no nakon što dobijete obavijest da Vam paket stiže možete kontaktirati dostavljača pa pokušati dogovoriti neko drugo vrijeme.
Napomena
Zbog dostave, ukoliko je na zgradi ili kući navedeno drugo prezime od onog kojeg ste upisali u narudžbi, molimo da ga navedete u napomeni kako bi vas dostavna služba mogla pronaći.
2. Preuzimanje paketa u našoj poslovnici (Velika Gorica)
Za osobno preuzimanje robe kod nas u poslovnici se ne naplaćuju troškovi dostave.
Za ovu vrstu isporuke prilikom narudžbe online odaberite opciju dostave “Preuzimanje u našoj poslovnici CityCoco, Sisačka ul. 16, 10 410 Velika Gorica”.
Plaćanje u poslovnici je moguće gotovinom ili karticom.
Ukoliko pri odabiru isporuke odaberete „preuzimanje u poslovnici“ te plaćanje obavljate u poslovnici, tada se putem interneta vrši isključivo rezervacija proizvoda. Kupoprodajni ugovor smatra se sklopljenim unutar poslovnih prostorija. Jednostrani raskid ugovora nije moguć, kao ni povrat proizvoda kupljenih u našim fizičkim poslovnicama.
Plaćanje je moguće odraditi online karticom ili direktnom bankovnom transakcijskom te paket preuzeti u poslovnici.
Paket možete preuzeti u poslovnici nakon što primite e-mail o završetku narudžbe.
Moguće vrijeme isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.
Na kontakt stranici možete provjeriti da li radimo skraćeno zbog praznika ili blagdana.
Adresa poslovnice: CityCoco trgovina, Sisačka 16, 10410 Velika Gorica
Molimo Vas da prije dolaska u skladište provjerite da li je narudžba spremna za preuzimanje na tel: +385 1 7079 934 ili e-mail: info@l-trade.hr
Opći uvjeti dostave i preuzimanja paketa
•Prodavatelj se obvezuje zaprimljene narudžbe radnim danom obraditi odmah, a najkasnije u roku od 48 sati te iste dostaviti dostavnoj službi najkasnije u roku od 7 dana od obrade. Narudžbe zaprimljene neradnim danom ili na kraju radnog vremena biti će obrađene idući radni dan ili najkasnije u roku od 48 sati.
Rok dostave ovisi o Općim uvjetima dostavnih službi, te u pravilu iznosi od 2 do 5 dana. U slučaju iznimnih nepredviđenih situacija i više sile rok dostave određen ovim općim uvjetima se može produljiti ovisno o odluci i kapacitetima dostavnih službi.
• Dostava se vrši sukladno rasporedu navedenom na svakom od niže navedenih načina dostave i isporuke.
• Vrijeme slanja i dostave/isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.
• U slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u prometu, vremenske neprilike, kvar dostavnog vozila, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera) vrijeme dostave može biti dulje od navedenog.
• Kupac je obavezan, prilikom preuzimanja robe, potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
• Ukoliko kupac naruči proizvod s plaćanjem pouzećem, te ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, L-trade d.o.o. zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova (trošak slanja paketa te trošak povrata paketa).
• Zbog dostave, ukoliko je na zgradi ili kući navedeno drugo prezime od onog kojeg ste upisali u narudžbi, molimo da ga navedete u napomeni kako bi Vas dostavna služba mogla pronaći.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna VANJSKA oštećenja pošiljke tj. paketa i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva veća vanjska oštećenja. U tom slučaju vas molimo da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
NAPOMENA: U iznimnim slučajevima (povećani obujam posla, godišnji odmori, bolovanje, i sl.) postoji mogućnost da neke pakete nećemo stići obraditi i predati dostavnoj službi isti ili sljedeći radni dan. Takve situacije su vrlo rijetke, ali moguće i za njih se unaprijed ispričavamo.
Izjava o dostavi i slanju paketa
Preko 95% paketa poslanih od strane citycoco.hr (L-trade d.o.o.) dostavlja se po rasporedu dostavne službe kojom se šalje. Djelatnici L-trade d.o.o. ulažu sve moguće napore kako bi se dostava i slanje paketa izvršilo sukladno rasporedu. Citycoco.hr (L-trade d.o.o.) ne može ni u jednom trenutku biti smatran odgovornim zbog kašnjenja u dostavi prouzrokovanih dostavnom službom ili “višom silom”.
Povrat proizvoda unutar 14 dana
Povrat robe moguć je u roku od 14 dana od dana kupnje putem www.citycoco.hr Internet prodavaonice ne navodeći za to razlog, sukladno članku 72. Zakona o zaštiti potrošača (NN br. 41/14).
U obliku Informativnog obrasca o pravu na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji navode se prava i obveze potrošača, kao i obveze i prava trgovca u slučaju ostvarivanja prava korisnika na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji možete pronaći ovdje.
Trošak dostave do našeg skladišta za proizvode koje vraćate ili mijenjate snosite samostalno (poštom ili dostavnom službom), osim u slučaju povrata ili zamjene neispravnih proizvoda kada sve troškove snosimo mi (Isključivo GLS dostavnom službom).
Za povrate i zamjene nekorištenih i neotvorenih proizvoda u našem skladištu molimo da nas prethodno kontaktirate na e-mail: reklamacije@l-trade.hr
Napomene
• Povrati i zamjene moraju biti unaprijed dogovoreni
• Ukoliko želite povrat sredstva, uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priložen dokaz o kupnji, račun, kopija računa, broj računa ili narudžbe te broj računa (IBAN) na koji da izvršimo povrat sredstava
• Povrat sredstava će biti izvršen sukladno zakonskom roku od 14 dana (ZZP), tj. nakon što zaprimimo proizvod na skladište
• Prilikom povrata i zamjena ispravnih proizvoda, kupac je odgovoran da prikladno zapakira proizvod/e u originalnu ambalažu sa svim pripadajućim elementima te potom u kartonsku kutiju kako ne bi došlo do oštećenja proizvoda prilikom transporta. Ukoliko do oštećenja dođe jer kupac nije zaštitio proizvod prilikom pakiranja (npr. vraćeni proizvodi zamotani u običan papir ili vrećicu) – povrat ili zamjena neće biti uvaženi.
• Članak 77. stavak 5 (5) Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Potrošač se može upoznati s proizvodom na isti način na koji bi to napravio na prodajnom mjestu, korištenje proizvoda umanjuje njegovu vrijednost.
• Ukoliko je proizvod koji je Kupac vratio Prodavatelju pozivajući se na odredbe ovog članka vraćen bez originalne ambalaže, s manjim oštećenjima ili sa znakovima korištenja, uslijed čega Prodavatelj neće biti u mogućnosti proizvod prodati kao nov proizvod, Kupac odgovara Prodavatelju za štetu koja se unaprijed procjenjuje u iznosu do 40% plaćene MPC proizvoda.
• Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
• Proizvod/i koji su kupljeni i dostavljeni sa uključenim promotivnim poklonom, moraju biti vraćeni sa promotivnim poklonom kako bi ostvarili pravo na potpuni povrat za prvobitno kupljeni proizvod/e. Ukoliko želite zadržati proizvod koji ste u sklopu promocije dobili besplatno, iznos poklona možemo umanjiti od iznosa za povrat.
• Ukoliko je proizvod koji je Kupac vratio Prodavatelju pozivajući se na odredbe ovog članka vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez svih dijelova i dokumentacije s kojom je Kupcu dostavljen te ako ih Kupac ne dostavi niti u daljnjem naknadnom roku od 8 dana od obavijesti Prodavatelja, smatra se da Kupac nije izvršio svoju obvezu vraćanja proizvoda Prodavatelju te u tom slučaju Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava, o čemu će obavijestiti Kupca.
• Ukoliko je proizvod koji je Kupac vratio Prodavatelju pozivajući se na odredbe ovog članka u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom, neoštećen, bez znakova korištenja i potpuno ispravan, Prodavatelj se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos.
Prigovori
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. 41/14, članak 10.) tvrtka L-trade d.o.o. se obvezuje zaprimiti pismeni prigovor korisnika na izvršenu uslugu te na isti odgovoriti pismeno u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Prigovor na kvalitetu usluga www.citycoco.hr Internet trgovine korisnici mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:
L-trade d.o.o.
Šćitarjevo 4c, 10410 Velika Gorica
ili na e-mail adresu: info@l-trade.hr
L-trade d.o.o. se obvezuje dati odgovor na prigovor u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
Korisnik treba uz prigovor dostaviti podatke za dostavu odgovora: Ime, prezime i adresu.
Online rješavanje sporova
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem poveznice: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR
To znači da problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
Sve sporove prodavatelj i kupac će nastojati riješiti mirnim putem, a u slučaju neuspjeha nadležan je sud prema mjestu sjedišta Prodavatelja.
Servis, jamstvo, reklamacije
L-trade d.o.o. jamči za kvalitetu i besprijekoran rad proizvoda, ako će se korisnik pridržavati priloženih naputaka. Jamstvo počinje vrijediti s danom zaprimanja proizvoda, što dokazujete uz priložen dokaz o kupnji/računom/kopijom računa/jamstvenim listom o kupnji proizvoda. Svaki kvar koji se pojavi unutar jamstvenog perioda od kupnje uređaja bit će uklonjen uz sljedeće uvjete:
– da je uređaj korišten u kućanstvu, a ne u komercijalne svrhe
– da kvar nije nastao zbog uporabe uređaja na krivom naponu ili uporabe u suprotnosti s uputama proizvođača o korištenju i instalaciji uređaja, ili kao posljedica nezgode (transport i sl.), vremenskih nepogoda (poplave, udari groma), zbog zloupotrebe, nemarnog ili nestručnog popravka
– da proizvod nije mehanički oštećen.
Jamstvo se ne odnosi na uobičajeno trošenje materijala, održavanje i zamjenu potrošnih dijelova proizvoda.
U slučaju da kvar, u jamstvenom roku, nije moguće otkloniti u razumnom roku, proizvod će biti zamijenjen za novi ili će kupcu biti vraćen uplaćeni iznos.
Dogodi li se unutar jamstvenog roka da je proizvod promijenio svojstva ili prestao raditi, molimo vas da nas prije vraćanja robe obavijestite e-mailom na reklamacije@l-trade.hr sa sljedećim sadržajem e-maila: puni naziv proizvoda, serijski broj (ako postoji), s detaljnim opisom problema i pripadajućim slikama ili video snimkom koja jasno pokazuje kvar.
Jamstvo će biti uvaženo uz priložen dokaz o kupnji/računom/kopijom računa/jamstvenim listom.
Jamstvo se NE priznaje u sljedećim slučajevima:
- Ako se kupac ne pridržava uputstva za upotrebu proizvoda
- Zbog kvarova nastalih višom silom (požar, poplava, udar groma i sl.)
- Zbog oštećenja izazvanih nepravilnom montažom ili održavanjem
- Zbog mehaničkih oštećenja izazvanih krivnjom korisnika
- Ako kupac nestručno ili nebrižljivo postupa s proizvodom
- Nepravilnom upotrebom te izloženošću uređaja neuobičajenim ili ekstremnim uvjetima
- Šteta uzrokovana čišćenjem neprikladnim sredstvima
- Spajanje uređaja na izvore energije koji nisu propisani
- Kada su podaci sa jamstvenog lista brisani ili mijenjani;
- Kada se ne poštuju upute za uporabu;
- Kada je kvar nastao mehaničkim oštećenjem, udarom munje, strujnim udarom, požarom, vlagom, tekućinom ili bilo kojim drugim razlogom uvjetovanim neprimjerenim korištenjem ili višom silom;
- Kada proizvod kod kojega je potrebna stručna montaža montira nestručna osoba;
- Kada je proizvod otvaran, modificiran ili popravljan od strane neovlaštene osobe;
- Kada se ugrađuju neoriginalni dijelovi ili koriste neoriginalni punjači;
- Kada se neodgovorno postupa s proizvodom.
U slučaju da korisnik ne preuzme uređaj u roku od 45 dana od dana obavijesti Servisa o završetku servisne obrade, korisnik je suglasan da će se to smatrati odreknućem od vlasništva uređaja te će uređaj biti napuštena stvar u skladu s člankom 132. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima. U tom slučaju Servis može postupati s uređajem kao s pokretnom stvari koju nitko nema u svom vlasništvu sukladno članku 131. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima te prodati istu trećim osobama, a radi naplate svih svojih troškova. Korisnik izričito i bezuvjetno potvrđuje da Servis ima pravo zadržanja na predmetu popravka sukladno odredbama članka 72. Zakona o obveznim odnosima te je ovlašten na temelju članka 75. sve svoje troškove koje je imao u svezi popravka kao i druge troškove naplatiti iz vrijednosti ostvarene prodajom uređaja trećim osobama.
Oštećenja u dostavi, krivo isporučeni proizvodi
U slučaju oštećenja prilikom dostave, krivo isporučene robe ili je proizvod koji ste dobili neispravan (tvornička greška), molimo vas da nam se javite (elektronskom poštom na reklamacije@l-trade.hr ili telefonski) u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Sve reklamacije riješiti ćemo u najkraćem mogućem roku. U ovim slučajevima L-trade d.o.o. pokriva sve troškove zamjene proizvoda. (Isključivo GLS dostavnom službom).
Napomene
• Prilikom zamjene neispravnih proizvoda, novom proizvodu se prije slanja provjerava ispravnost.
• Prije prijave neispravnog proizvoda molimo vas da provjerite da li su baterije koje stavljate u proizvod (ukoliko su potrebne) ispravne i umetnute na ispravan način.
Odgovornost za materijalne nedostatke
L-trade d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske posebice Zakonu o obveznim odnosima.
Na temelju Zakona o zaštiti potrošača članak 43. stavak 2. obavještavamo kupce o odgovornosti prodavatelja u slučaju materijalnih nedostataka proizvoda prilikom sklapanja ugovora na daljinu (internet kupovina):
- Materijalni nedostaci za koje prodavatelj odgovara
- (1) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
- (2) Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
- (3) Podrazumijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
- (4) Ne odgovara se za neznatan materijalni nedostatak.
- Što podrazumijeva materijalni nedostatak
- 1) ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
- 2) ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
- 3) ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
- 4) kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
- 5) ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),
- 6) ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
- 7) ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.
Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.
- Nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara
- (1) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
- (2) Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.
- (3) Odredba stavka 2. ovoga članka ne primjenjuje se na ugovore koje fizička osoba kao kupac sklapa izvan svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti s fizičkom ili pravnom osobom koja kao prodavatelj djeluje u okviru svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti (potrošački ugovor).
- (4) Ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.
- Pregled stvari i vidljivi nedostaci
- (1) Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
- (2) Ako je kupac otpremio stvar dalje bez pretovara, a prodavatelju je pri sklapanju ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom slučaju kupac je dužan prodavatelja obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata.
- (3) Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.
- Skriveni nedostaci
- (1) Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja.
- (2) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.
- (3) Kod prodaje rabljenih stvari ugovorne strane mogu ugovoriti rok od jedne godine, a kod trgovačkih ugovora i kraći rok.
- (4) Ugovorom se mogu produljiti rokovi iz stavka 2. i 3. ovoga članka
PODACI O PROIZVODIMA
Podaci o proizvodima temelje se na dostupnim podacima proizvođača. Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanim na stranici, L-TRADE zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.
Fotografije proizvoda ilustrativne su prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. U slučaju nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda. Proizvođač i L-TRADE ne snose odgovornost, pravnu ili inu, za moguće pogrešne informacije i posljedice njihove interpretacije.
RASPOLOŽIVOST PROIZVODA
Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi na skladištu, te proizvodi koji nisu raspoloživi na skladištu, ali su dobavljivi u naznačenom roku, navedenom na stranici detalja samog proizvoda.
OSTALI UVJETI
Za valjanu narudžbu proizvoda osoba koja popunjava narudžbu mora biti starija od 18 godina.
L-TRADE ima pravo jednostrano promijeniti ove Uvjete prodaje bez prethodne najave. Sve kupljene proizvode L-TRADE će isporučiti po uvjetima važećim u trenutku sklapanja ugovora.
PRIMJENA UVJETA PRODAJE
Korištenjem usluga internet trgovine www.citycoco.hr prihvaćate ove Uvjete prodaje. Ako niste suglasni s Uvjetima, nemojte koristiti ove stranice niti putem njih naručivati proizvode.
www.citycoco.hr je online trgovina i ne odgovara za eventualnu štetu nastalu korištenjem ove internet stranice, te korištenjem informacija s ove internet stranice u svrhe koje izlaze izvan okvira njihove predviđene namjene. Internet stranice www.citycoco.hr mogu sadržavati linkove na stranice u vlasništvu trećih osoba. Iste koristite na vlastitu odgovornost, te se L-TRADE ne može držati odgovornim za eventualnu štetu nastalu na taj način.
Prihvaćanjem ovih Uvjeta prodaje Kupac pristaje na njihove odredbe te prihvaća da one čine sastavni dio ugovora.
Uvjeti poslovanja
Ukoliko ugovorne strane ne dogovore drugačije, na uvjete poslovanja primjenjuju se prvenstveno uvjeti poslovanja L-TRADE d.o.o.-a, objavljeni na ovoj stranici te važeći propisi, prvenstveno Zakon o zaštiti potrošača, osobito u dijelu u kojem navedeni zakon regulira pitanje ugovora sklopljenih na daljinu. Uvjeti poslovanja određeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (N.N. 41/14, glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu). Cjeloviti zakon o zaštiti potrošača možete pronaći na sljedećem linku:
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2014_03_41_723.html
Akcijska prodaja i kodovi za popust
Tvrtka L-trade d.o.o. će periodično, po svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju. Ti proizvodi će biti dostupni pod istim uvjetima svim kupcima ili će biti dostupni kupcima određene, točno specificirane skupine.
Nakon proteka roka akcijske prodaje, tvrtka L-trade d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
Tvrtka L-trade d.o.o. također povremeno daruje svim kupcima ili određenim kupcima (Facebook prijateljima ili newsletter pretplatnicima) kupone za posebne promocije, pogodnosti i sniženja. Kupon je najčešće jedna riječ ili niz znakova, za obračun popusta upišite točan tekst kupona u za to određenom mjestu u košarici i kliknite “PRIMJENI KUPON” – popust će se obračunati. Iskoristite ove pogodnosti prije nego završite vašu kupovinu.
Kuponi mogu biti ograničeni trajanjem i brojem korištenja. Također, popusti mogu biti primjenjeni samo na jedan proizvod ili na ograničen/određen izbor proizvoda.
Nije moguće koristiti više kupona odjednom.
Kuponi se ne mogu primijeniti na proizvode koji su već na akciji.
Poklon bon
Možete ga iskoristiti tako da u košarici upišete kod u polje poklon bon i kliknete “PRIMJENI KUPON”. Poklon bon kupljen na www.citycoco.hr internet trgovini ne može biti iskorišten nigdje drugdje osim na www.citycoco.hr internet trgovini. Poklon bon možete koristiti za kupovinu proizvoda iz našeg online kataloga. Poklon bon ne možete koristiti za kupovinu poklon bonova. Poklon bon nije moguće zamjeniti za novac. Ukoliko je vrijednost narudžbe veća od vrijednosti poklon bona, razliku možete platiti virmanom, pouzećem ili kreditnim karticama. L-trade d.o.o. nije odgovoran ukoliko je CityCoco poklon bon izgubljen, ukraden uništen ili korišten bez pristanka.
Upute za korištenje web trgovine
Web trgovina je podijeljena na Glavne kategorije i potkategorije u kojima se nalaze proizvodi iz naše ponude. Ukoliko niste pronašli traženi proizvod u web trgovini možete nas kontaktirati preko emaila info@l-trade.hr ili telefonski
+3851 7079 934 te zatražiti traženi proizvod. Postoji vjerojatnost da ga možemo isporučiti ali nije oglašen za prodaju.
Nakon što ste se odlučili za neki od ponuđenih proizvoda možete ga ubacite u košaricu klikom na tipku „Dodaj u košaricu“. Nakon ubacivanja proizvoda u košaricu u gornjem desnom uglu u svakom trenutku možete vidjeti ukupnu vrijednost svih odabranih proizvoda. Po završetku odabira kliknite na tipku „Košarica“ kako bi provjerili detalje o izabranim proizvodima, upisali potrebne količine i završili sa kupovinom.
Po primitku Vaše narudžbe obavijestiti ćemo Vas putem email-a ili telefonski u najkraće mogućem roku o statusu Vaše narudžbe.
Izrada ponude
Upiti za ponude šalju se na e-mail adresu trgovine: info@l-trade.hr Nakon što zaprimimo Vaš upit za traženi artikl, pristupamo izradi ponude koju Vam šaljemo na email koji ste nam dostavili. Ukoliko traženi artikl nije na našem lageru, također Vas obavještavamo koliko je vremenski rok isporuke. Ponuda vrijedi do roka označenog na istoj i neobvezujuća je. Nakon što vaša uplata bude evidentirana, naručeni artikl šaljemo na adresu koju ste naveli u registraciji i to GLS dostavnoj službi ili nekom drugom kurirskom službom.
Dokumentacija koja pripada ponudi, kao što su slike, nacrti, podaci o težini ili dimenzijama podrazumijevaju se samo kao približne vrijednosti, ukoliko nisu isključivo označene kao obvezne.
Zaštita osobnih podataka
1. Prodavatelj prikuplja osobne podatke Kupaca samo u mjeri u kojoj su oni nužni za ispunjenje obveze Prodavatelja, za informiranje o novim i akcijskim proizvodima te dostavu promotivnih materijala, unapređenje odnosa s Kupcima, te radi provjere drugih podataka neophodnih za online kupovinu.
2. Prodavatelj se obvezuje štiti osobne podatke Kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka Kupca. Od ovog se izuzimaju slučajevi u kojima je Prodavatelj po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke Kupaca.
3. L-TRADE ne bilježi broj vaše kreditne kartice niti pohranjuje transakcijske podatke. L-TRADE za naplatu putem kreditnih kartica koristi usluge treće strane, WS pay servisa, koji enkripcijom štiti vaše podatke.
4. Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka.
5. Ako ste nam dostavili vaše osobne podatke, imate pravo na pristup tim osobnim podacima i pravo na njihov ispravak kao i ostala prava predviđena Općom uredbom o zaštiti podataka. Za više informacija o pravima te o načinu kako L-TRADE obraduje vaše osobne podatke pogledajte Izjavu o zaštiti podataka posjetitelja na internetskim stranicama www.citycoco.hr.
Izjava o kolacicima (Cookie policy)
1. Kako bi stranice „www.citycoco.hr“ ispravno radile, one moraju na racunalo korisnika spremiti malenu kolicinu informacija (Cookies). Prema regulacijama EU, L-TRADE prije spremanja Cookiesa (kolacica) mora zatražiti pristanak Korisnika. Korištenjem web stranice „www.citycoco.hr“ internetske trgovine Korisnik pristaje na upotrebu Cookiesa (kolacica).
2. Korisnik iskljucivanjem kolacica odlucuje hoce li dospustiti pohranjivanje kolacica na svom racunalu. Postavke kolacica mogu se kontrolirati i konfigurirati u web pregledniku koji Korisnik koristi za pregledavanje web stranica. Ukoliko Korisnik onemoguci kolacice, postoji mogucnost da stranica nece moci koristiti neke od funkcija koje podržava internetska trgovina www.citycoco.hr.
KUPNJOM PROIZVODA KUPAC PRIHVAĆA UVJETE POSLOVANJA
L-TRADE d.o.o. pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave.
Zadržavamo pravo izmjene cijena. Sadržaj je informativnog karaktera, ne odgovaramo za točnost podataka.
Fotografije ne moraju u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu proizvoda.