,

Dualtron X 60V 52AH LG električni romobil

Dualtron
Dostupnost:

Dostupno uz narudžbu


Snaga motora: 6720W MAX
Gume: 13″ tubeless
Kočinice: hidraulika
Brzina:  max 100 km / h
Domet: 150 km
Težina 64 kg
Uspon 70% 35 °
Nosivost 120 kg
Baterija 60V 49Ah LG 3500
Punjenje 8A 6 hr. +
Motori 60V 3360W dual
Ovjes 19-stupanjski hidraulični
Materijal 6082-T6 aluminij

43.490,00 kn

Dostupno uz narudžbu

Dualtron X 60V 52AH LG električni romobil

U usporedbi s prethodnim modelima, Dualtron X se razlikuje u svim aspektima s nekoliko izuzetaka – na primjer, poput svojih prethodnika, koristi nadzornu ploču s potpisom Ey3. Ostalo – sustav ovjesa, kao i gume, motori, sjedalo i okvir potpuno su se promijenili.

To je jedan od razloga zašto je osjećaj vožnje Dualtron X vrlo različit od Thunder-a. Vožnja  Dualtron X se prije može usporediti sa vožnjom motora nego romobila, najviše zbog toga što je primjetno teži i stabilniji. Njegova masivnost pruža dodatni osječaj sigurnosti, lako se upravljiv i ugodan za vožnju, vjerojatno ugodniji od bilo kojeg drugog Dualtron električnog romobila.

Dualtron X je prvi Minimotors električni romobil koji dolazi bez gumenog ovjesa. X teži 60 Kg (132 lb), dolazi s dvostrukim hidrauličnim cijevima (po jedna za svaki kotač). Hidraulične cijevi djeluju drugačije od gume, različito reagiraju na izbočine i vibracije.

Snaga

S dva BLDH motora snage 6700W max, Dualtron X je najsnažniji Dualtron električni romobil koji je dostupan.

Udobnost i ovjes

Dualtron X ima izvrsnu apsorpciju udaraca.  Još jedno poboljšanje su 13 incha ultra široke gume. Pružaju zadivljujuće prijanjanje i udobnu vožnju.

suspension for dualtron x escooterJoš jedna razlika u ovjesu je u tome što Dualtron X omogućava promjenu čvrstoće ovjesa u pokretu. Svaku od dvije hidraulične cijevi možete individualno podesiti jednostavnim okretanjem crvene tipke za podešavanje. To vam omogućuje da bolje prilagodite svoj romobil s obzirom na vrstu podloge kojom se vozite i može ići od ultra mekog, ovjesa poput “oblaka”, pa sve do ultra tvrdog, gdje se čini kao da ovjesa uopće nema.

Zbog stražnjeg amortizera, oslonac za nogu nalazi se bočno od amortizera s obje strane.

dualtron x elektricni romobil oslonac za nogu - bKočnice

Na prvi pogled, Dualtron X ima iste diskovne hidraulične kočnice kao i Thunder – možete vidjeti sličan oblik, kao i marku. Ipak, postoji razlika – za razliku od svojih prethodnika, Dualtron X dolazi s novim pasivnim sustavom hlađenja kočnica.

Dualtron X elektricni romobil kocnicePrije svega, Dualtron X je vrlo težak električni romobil i može ići vrlo brzo. Ovaj kombinacija može stvoriti veliko opterećenje na kočnicama nakon aktiviranja. Trenje proizvodi toplinu, pa ovaj sustav čini kočnice pouzdanijim i čak može povećati njihov životni vijek.

Kako biste održali ovaj sustav efikasnim, poželjno je da s vremena na vrijeme očistite od prašine i blata.

Upravljač

Još jedna značajka koja razlikuje Dualtron X od Thundera i drugih je prisutnost prigušivača upravljača. Čemu služi? Uvelike stabilizira vaš upravljač dok vozite na velikim brzinama. Budući da skuter ima relativno male kotače (u usporedbi s motorom), šipka upravljača obično vibrira, posebno pri velikim brzinama, na ovaj način spriječene su vibracije i vožnja je stabilnija.

Baš kao i sustav ovjesa, jačina prigušivača se može prilagoditi u pokretu.

Sjedalo

Dualtron X je najudobniji Dualtron električni romobil do sada.

Opcionalno na njega se može staviti i sjedalo.

Visina sjedala je podesiva. Postoje četiri vijka koji ga drže na mjestu – odvrtanjem možete promijeniti položaj sjedala – razlika između gornjeg i donjeg položaja je oko 10 cm ili 4 inča.

seat for dualtron x escooter banner

Hlađenje i zaštita elektronike

Dualtron-X-Controllers-cooling

 

 

Ako govorimo o inovacijama, Dualtron X dolazi s novim dizajnom i dolazi  opremljen velikom metalnom pločom hladnjaka postavljenom ispod okvira koja koristi zrak koji prolazi za hlađenje upravljačke ploče dok vozite. Na taj način se smanjuje mogućnost pregrijavanja i stvaranja problema na kontroleru.. Metalni komad koji prekriva dno palube. Štiti bateriju i kontroler, osigurava i bolji protok zraka i hlađenje . To također znači da ćete ga morati povremeno očistiti od naslage prašine i blata.

Svjetla

Na stražnjoj strani palube možemo pronaći dva seta svjetla kočnice, kao i stražnja svjetla; Na T traci nalazi se moćno LED svjetlo visokog osvjetljenja koje bi trebalo biti dovoljno da noćne vožnje budu udobne i sigurne. Pod glavnim LED svjetlom mogu se ugraditi dva dodatna svjetla po vašem izboru, iako su postojeća i  više nego dovoljne za većinu situacija.

Na nadzornoj ploči možemo vidjeti prekidač za usmjeravanje svjetala – Dualtron X ima one na palubi i na prednjoj i na stražnjoj strani.

Dualtron X dolazi s ugrađenom trubom. Gumb se nalazi točno ispod prekidača svjetla.

 

LCD display

Dualtron X ima LCD display / nadzornu ploču Minimotors Ey3 koju možemo pronaći na Ultra i Thunderu. To znači da ima sve odgovarajuće funkcije, ali ima i malo više. Na sredini upravljača možemo vidjeti dva mala ekrana koji prikazuju napunjenost dvije baterije skutera.

Tik do njega nalazi se čvrst metalni držač.  Držač je dovoljno čvrst i siguran za montažu nosača mobitela, kamere, dodatnih svjetla i slično.

Prenosivost

Dualtron X ima gotovo jednaku prenosivost kao i motor. Zbog velike veličine i težine nije nešto što možete sklopiti i jednostavno prebaciti u auto ili odnjeti na kat kuće/zgrade.

Minimotors su dali sve od sebe kako bi ovaj model električnog romobila bio što prijenosniji. Dualtron X se savija kao i bilo koji drugi romobil. Da li ga to čini prijenosnijim? Definitivno zauzima manje mjesta, no i dalje je neusporedivo veći sa većinom drugih modela.

 

Skuter ima dva snažna motora koja zahtijevaju vrlo snažnu (i veliku) bateriju. Paluba nosi primarnu bateriju, zbog čega je vrlo široka i gusta. T-traka nosi sekundarnu bateriju, zbog čega i ona izgleda glomazno. Općenito, skuter djeluje pomalo kutijirano i količina ispravnih kutova ne pomaže to sakriti.

 

Domet

Dualtron X ima ogromnu bateriju, 52Ah LG. Deklarirani domet je 100-200 km ovisno o načinu vožnje, terenu, težini vozača itd…

Dualtron X ima dvije baterije, jedna je smještena u podnožju, a druga u donjem dijelu upravljača, što je i jedan od razloga zašto je toliko masivan. Druga je baterija namijenjena napajanju svjetla i znatno je manja, kapaciteta 3Ah. Osigurava da vam svjetla ne utječu nadomet vožnje.

S obzirom na ogromnu bateriju, punjenje s jednim klasičnim punjačem je izrazito dugo (cca 20 sati) iz tog razloga za glavnu bateriju imate čak 3 priključka punjača, te četvrti za punjenje manje baterije. Punjači glavne baterije imaju ugrađeni ventilator za sprečavanje pregrijavanja.

 

Cjelokupnu ponudu električni romobila pogledajte ovdje. 

 

Težina70 kg
Proizvođač

Dualtron

12 mjeseci

Na temelju 0 ocjena

0.0 prosječna
0
0
0
0
0

Budite prvi koji će ostaviti komentar “Dualtron X 60V 52AH LG električni romobil”

Još nema recenzija.

Vaša košarica

close